نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۴ تیر ۹۷

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶ ب.ظ

۱. پاستا پنه با سس آلفردو + پاناکوتا

۲. حموم آب داغ

۳. رامون خوابالو بغلی تره

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۶)

  • زهرا حسین زاده
  • نودل ک غذای هرروزمونه D:
    مرسی از پیشنهادات :*
    پاسخ:
    Noodles for president:D
    خواهچ ♥
  • زهرا حسین زاده
  • برای یه بیچاره ای مث من ک ناهار سوسیس تخن مرغ خورده و شامم هیچی نداره تو این خوابگاه عزیز، زجرآورتر از هرچیزی بود :)
    پاسخ:
    اقا من یه غذای مورد علاقم نودله 
    بزن تو خطش هم ارزونه هم کاربردی هم خوشمزه
    نودالیت میگیری طبق دستورش درست میکنی بعد حالا چنتا اپشن داری
    اول ک توش مثن ماست بریزی اش شه
    یا رشته هاشو که خوردی تو ابش نون بریزی تیلیت کنی
    یا هرچیزی که دوس داری قاطی کنی توش .. مثن اگه مرغ داری مکعبی سرخ کنی باهاش بخوری [ک البت میدونم تو دانشجویی مرغ نداریم]
    فردا ام اگه بتونی بری نخود و سیب زمینی بگیری تو گوگل سرچ کنی کلــــــــی غذا هس ک با این دوتا میشه درست کرد
    این پاستا پنه ام چیز خیلی اسونیه اگه موادشو داشته باشی تو خوابگاه
  • زهرا حسین زاده
  • اولی لنتی اولی ... :))))
    پاسخ:
    اوه یس:دی
  • چارلی ‎‌‌‌
  • آقا من اعتراض دارم :|  
    یعنی پاستا پنه با سس آلفردو از مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند خوشحال کننده تره؟ :|   :)))
    پاسخ:
    ضمن عرض پوزش بلی:دی
    میدونی چَراااا؟ 
    چون من لحظه گرفتن پنالتی خواب بودم .. از جیغ همسایه ها پریدم بعد دوییدم اونور دیدم تی وی خاموشه و بعدنا تو اون صحنه اهسته ها ک نشون میده لحظه پنالتیو دیدم. . در نتیجه پاستا پنه با سس الفردو به همراه سیر فراوان بسیااااااار خوشحال کننده تر از پنالتیه:دی
    مرسی جانا D:

    آره می‌گیره :)
    پاسخ:
    خواهچ میشه:دی
    حسِ کامنتِ نیست :)
    فقط سس آلفردو خونگی؟ :)
    اگه هست به منم یاد بده :)

    *کد امنیتی روی مخ است :|
    پاسخ:
    اره .. تو اون یکی وبلاگم کامل نوشتمش .. اینم لینک:)
    http://life-journey.blog.ir/1395/08/15/Cooking-pasta

    میدونم ولی خداروشکر از وقتی فعالش کردم خیلی جلوی اسپمو گرفته اخه-_-

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.