نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۲ تیر ۹۷

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۱ ب.ظ

۱. سه ساعت و نیم پیاده روی با آهنگ [non-stop] + امروز آدما رو دیدم .. زن و شوهر دوچرخه سوار .. زوجای خوشبخت [چق خوبه این بیرون رفتنو حرف زدنا فق محدود به دوستی نباشه و بعد ازدواج ادامه پیدا کنه] .. پیرمرد پیرزنای سرحال و ورزشکار + بوهای لاکچری و خاص + یه چنتا مغازه شیک و شکیل و درعین حال ارزون پیدا کردم + اهنگ گذاشته بودم، بعد کف پاهامم باد کرده بود از بس راه رفته بودم ، باد می زد لباسام تو هوا، بعد اهنگه خفن میخوند منم قیافه جدی آماااا در باطن تو سرم با اون تلو تلوها داشتم قر میدادم اونم گروهی تازه! مث فیلم هندیا :)))

۲. هات داگ پنیر 

۳. حموم آب داغ و شلوار تو خونه پاچه گشاد و دلباز گلهایی هستند از گل های بهشت!

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

چقدر خوبه پیاده روی با همسر و بچه ها منم برم امتحان کنم ممنونم
پاسخ:
اره حتما امتحان کن .. پایه ام نبودن اگه خودت تکی انق برو تا اونام دلشون بخواد باهات بیان:)
  • نیــ روانا
  • قدر این روزاتو بدون پشمال
    تو فالت می بینم در آینده ای نه چندان دور کودکی می آید نق نقو و جیشو و .. و دیگه وقتی برای این کارها نداری:دی

    ستاد حال گیری از بانوان شاد))
    پاسخ:
    باس میگفتی بیا فالت ببینوم:))
    با تشکر از اخطار شما. . ما بچه دار نمشیم فلن اقا. . من غلد بخورم اصن:))

    ارسال نظر

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.