نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۸ تیر ۹۷

دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ب.ظ

۱. Bonding time + شب گردی با شوهری و ویراژ و آهنگ خوندن با همدیگه [32s+C] [من از تبار غربتم، از آرزوهای محاااال - شادمهر]

۲. کتاب "حال خوب خانه داری" ـو تموم کردم [کلیک]

۳. مرغ سوخاری + قارچ سوخاری با سس مخصوص خوشمزه + یک کیلو کم کردم ، هوراااا:دی

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۱)

رفتم ببینم کدوم آهنگ شادمهره که تو رو عاشق کرده، مست و ملنگت کرده ^-^
پاسخ:
اهنگ علامت سوالشه .. جوون بودیم انق با اینا خاطره داشتیم:زلف سفید:دی
پر پروازشم دوس دارم خیلی
کلا با اهنگای شادمهر همیشه عشق میکنم. . هم صداش قشنگه هم حس اهنگاش. . بغض ادمو بضیاش درمیاره

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.