نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۶ تیر ۹۷

سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۱ ب.ظ

۱. رفتم فیلم هزارپا رو دیدم وااااای خدا چق قشنگ بود .. ینی این دهن من درد گرف انق خندیدم:دی .. پر تیکه های دوپهلو بود [بزرگا بفهمن بخندن .. بچه هام سیف باشن:-"] .. شدیدا توصیه میکنم .. قشنگ تو متن و کارا میتونستی هم عطارانو حس کنی هم ژوله رو حس کنی:)

۲. آرایشگاه رفتم خانوم شدم [دیگه نمتونم بگم عــــه مستشار تویی؟:دی] [انق دلم یه تغییر گنده میخوادا دلم میخوا برم کل زلف کمندمو از ته بزنم]

۳. توی پیاده روی صبح ـم همش آهنگی که ارکیده گذاشته بودو گوش دادم و تو سرم فک کردم باله دارم میرقصم باهاش. . خیلی چسبید:) [برید از خودش بپرسید چرا اون پسته رو پاک کرده/:)]

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

in the mood for love

http://lavinmovie.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-in-the-mood-for-love-2000/

امیدورام دوسش داشته باشی :)
پاسخ:
مرسی:) .. حتما میبینمش میام نظرمو میگم:)
:)))
همون که رامون باهاش خوابید؟ :)
پشمال فیلمشو ببین، دو حالت داره یا خوشت نمیاد یا مثل من عاششششقش میشی 
پستشو دوباره میذارم، چمش :)
پاسخ:
اوم همو قشنگه:چش قلبی:دی
اسم فیلمش چیه؟ اصن اگه لینک داری که چه بهتر:-"
آورین دخمل گلم:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.