نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۹ مرداد ۹۷

سه شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۱۹ ب.ظ

۱. Bonding time + داشتم خرامان میرفتم یهو وسط خیابون صدای یه ترمز بلند اومد و من عملا فاتحمو خوندم .. برگشتم نگا کردم دیدم شوهریه اومده دنبالم سورپرایز کنه:دی [خداروشکر منم نرمال نیسم و این برام کاااااملا رمانتیک ب حساب میاد:دی] + باهم tekken 3 رو دان کردیم بازی کردیم و کلی خوش گذشت♥ + مرسی که همیشه حواست هس من ته دنیای تو سرم غرق نشم .. مرسی که تا حرف از ذهن آدم میگذره تو براش انجام میدی .. مرسی که خودت هستی 

۲. با برادرشوهر جان یه بستنی لیتری کاکایویی گرفتیم نصف نصف زدیم ب بدن:دی + [شاید ظاهرم مث باطنم نباشه ولی همیشه یادم هس که خانوادم چق دوسم دارن چق نمیذارن آب تو دلم تکون بخوره .. چق من همش برام همه چی مهیا بوده.. خدایا شکرت برا همه چی .. یکاری کن با خیال آروم و خوشحال برم]

۳.فیلم cindrella 2015 رو دیدم [چق کفش شیشه ایش خوشگل بود 8}] + فیلم room 1408 رو زبان اصلیشو دیدم [دوسش داشتم. . خیلی با اون چیزی که تی وی قبلا پخش کرده بود فرق نداره] + انیمیشن پاندای کونگ فو کار 3 رو دیدم [وااااای خدا پر پانداهای بانمک تپل مپل چلوندنیههه:غش] + نشستن زیر دوش آب گرم .. وقتی اب میخوره رو موهات و صدای بارون میده

  • پشمآلِ پشمآلو