نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۵ دی ۹۷

شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷، ۰۸:۵۶ ب.ظ

۱. امروز اولین پلنمو انجام دادم و سه تا باهم شد [انقد خوشحالم که از خوشحالی دارم منفجر میشم:دی] + خداروشکر حال روزام خوبه و بالا و پایین زندگیم smooth داره طی میشه

۲. کاموای ممنی رو خریدم و ذوق دارم زودتر براش ببافم [به لحاظ عقلی اینکه برای نی نی جاری جان ببافی یجوره ولی ازین که یه چیزی خلق میکنم و ازین که به کسی کادو میدم خوشم میاد. . احساس زندگی میکنم]

۳. با دوس جون رفتیم شکار باشگاه .. آقا یه مجتمع ورزشی میگم ده تا از بغلش می ریزه .. کارمندا همه خوش اخلاق محیط حرفه ای و تمیز و مجهز .. اصن ادم حظ میکرد [استخر با ماساژ ۲۰ نمره مثبت] + کراکوف مورد علاقه من با دوس جون تو پاتوق من و شوهری [ عاشقتم آقای خفنم ♥]

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.