نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۵ تیر ۹۸

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۷ ق.ظ

۱. بازی tinker island ـو دان کردم [سبکش ماجراجوییه ولی حالت کارتی و نوشتاری داره] + بازی lifty ـو دان کردم [برا وقت گذرونی خوبه و روی سرعت عمل و نظم ذهنی آدم کار میکنه] + بازی mighty quest ـو دان کردم [گیم پلی خوبی داره ولی لود اولش یکم طول میکشه ولی نمیدونم به نت من مربوطه یا به بازی .. حس میکنم با وی پی ان باید بازیش کرد تا کار کنه] + بازی tiny room ـو دان کردم [ازون سبکای فرار از اتاقه و طراحی مینیمالیستیک خوبی داره .. معماهاشم نه خیلی سادس نه خیلی سخت]

۲. سالاد ماکارونی با تن ماهی 

۳. یکم ورزش

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۱)

اولا چقد بازی دان کردی. :| دوما اینایی که گفتی همه‌ش برای اندرویده؟!
سوما منم یه بازی دانلود کردم خیلی دوسش دارم. بت پیشنهاد می‌دم: dancing line
چیزه :دی نسخه‌ی بی‌نهایتشو دانلود کنی دیگه خیلی عالیه :دی
پاسخ:
حوصلم سر رفته بود افتادم تو پلی استور درو کردم:دی
من گوشیم اندرویده نمیدونم برا ios ـم هس این بازیا یا نه
حتما میرم امتحانش میکنم مرسی:دی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.