نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۱ شهریور ۹۸

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۲۸ ب.ظ

۱. از وقتی ورزشو دوباره شروع کردم حسم ب خودم بهتر شده [سه چار روز بیشتر نیسا ولی حس میکنم چق خفن شدم:دی]

۲. کتاب Harry potter and the chamber of secrets ـو شروع کردم

۳. پیتزا مخصوص و چیز فرایز

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۶)

مرسی که منو از چاه غفلت بیرون کشیدی :دی

پاسخ:
خواهش میکنم .. میشه دو تومن دستگاه کارت خوانم موجوده:دی

من نمی‌دونم تو چرا تو ذهن من تُپُلی پشمال :تفکر

به خاطرِ عکس کنار هدرت نیست به نظرت؟!

پاسخ:
ولی گول فکرتو نخور من لاغر تر از اونیم ک فکرشو میکنی:دی

هم بخاطر عکس پشمالوی تپلمه هم بخاطر پستای شکمیمه:دی

موفق باشی :)

پاسخ:
همچنین:)

ای ناقلا :))

من تا جام آتش رفتم، ولی بقیه اش خیلی طولانی میشه. دو جلدی سه جلدیه... بیخیالش شدم فعلا :)

پاسخ:
:دی 
داستانش فلن تا اینجا منو کشونده امیدوارم ب اون طولانیا ام ک میرسم بکشه:دی

انگلیسی شو میخونی پشمال؟

پاسخ:
نه گول خوردی شما مقابل دوربین مخفی قرار داشتی:دی
هر پست میذارم میرم اسم انگلیسیشو سرچ میکنم:دی

۱. ادامه بده:):):):)

پاسخ:
حتما:)

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.