نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۴ شهریور ۹۸

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲ ب.ظ

۱. خواهری کادوی تولد پیش پیش برام یه روسری پاییزی خوشگل خرید و موامو برام بافت ^_^ [فک میکنم شوهری برنامه داشته باشه چون هی تاکید میکرد تولدت امروز نیس:دی]

۲. نشسم کنار بچه پیشول زخمی باهم شیر پاستوریزه خوردیم .. نازش کردم .. حسم این بود که خوشحال شد [کاش یجا بود به گربه خیابونیای زخمی کمک میکرد .. به چنتا ازین پزشک حیواناتا ام که ز زدم گفتم هزینشم خودم میدم گفتن برا حیوون خیابونی نمیایم]

۳. Bonding time + خواب آروم و بغلی 

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۵)

چی بگم پشمال جان

خیلی تلخه این همه فقر فرهنگی

جایی که میرم پیاده روی یک بار با دوست جان دیدیم ی پسر حدود ٢٠ ساله ی کلاغ گرفته طفلک این پایین داشت جیغ میزد و بقیه کلاغا بالای درخت

دوستم بهش گفت ولش کن بیچاره رو

ولی من لال شدم چون فکر کردم وقتی این قدر بیشعوره ممکنه حرف زشتی بزنه 

البته به حرف دوستم محل نداد ولی کاش منم همراهی کرده بودم و مجبورش میکردیم ول کنه حیوون بیچاره رو

چون حدود نیم ساعت بعدش دیدیم جسد کلاغه تو آبه و چند لحظه بعدشم پسره الدنگ از همونجا رد شد

نمی‌دونم این حجم از خشم و خشونت و بی فرهنگی از کجا میاد

ولی من یکی درس عبرت شد برام که دیگه در مقابل حیوان آزاری هیچوقت سکوت نکنم

پاسخ:
الهی:( 
چق اصن اخه بی رحم .. چ سودی برا تو داش مرگ اون بیچاره :'(
بیچاره بضی حیوونا مث همی کلاغا ب چشمم نمیان .. مثن سگ و گربه رو میبینن کسی اذیت میکنه حیوونه ولی مثن کلاغ چون زیاده یا چون رنگاوارنگ نیس دیگه حیوون نیس 
خدا همه مریضیا و عقده های روانیو شفا بده به حق خودش 

ایشالا هیچوقت دیگه همچین صحنه ای نیاشه ک ببینی بخوای از حیوون بیچاره دفاع کنی:(

تبریز ی خانومی بود برای سگا ی سرپناه ساخته بود و مجوز و اینا گرفته بود

و از همه میخواست سگای خیابونی و آسیب دیده رو تحویل بدن و با شرایطی از بینشون به خانواده ها واگذار میکرد

ولی اخیرا چند نفر ریختن کارگرهاشو زدن و ..

اونم گفته من دیگه مسئولیتی ندارم :(

پاسخ:
ای بابا اخه جای اونارو مگه تنگ کرده بودن .. بنده خدا ام اومده ثواب کنه کباب شده
حیفه واقعا .. جدا از بحث خیرخواهانش اصن وقتی حیوونای شهر سالم باشن خود شهرم سالم تره
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چه پزشکای **** ای :)

ایده ی جالبیه .. میتونی با چند تا حامی حیوانات درمیون بزاری .. بالاخره یک دست صدا نداره اما ... بعله :)

پاسخ:
اره شاید یه فرجی بشه .. خودم دوس داشتم میتونسم یه همچی جایی راه بندازم ولی خو هیچ سر رشته ای از درمان ادمیزاد ندارم چ برسه به حیوونا:)

عه؟پس کیه؟

پاسخ:
۷ مهر

ها(((((: تولدت مبارک!

پاسخ:
مرسییی:) تولدم نیس الا ولی:دی

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.