نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۱۸ مهر ۹۸

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۲۰ ق.ظ

۱. رفتیم با مامی اینا خرید بعدم شامو بیرون زدیم که خیلیم چسبید [پیتزا مخصوص پنجره ای هات] + مامان نشدم 

۲. فمیدم شوی لباس Rihanna ترکونده .. خوشال شدم به اینجا رسیده .. کلا دوسش دارم

۳. انار کوچولوی ترش + تمشک ترش [این ویار زنای حامله که ترش و ایناس میگن بچه دختره یا پسر؟:-؟]

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۲)

ایشالا نی نی دار بشی ننه :دی

ویار موقته، یکی دوماه تحمل کنی، بعد دلت همه چی میخواد :))

 

ایشالا آخر آبان منتظر قدوم مبارکش هستیم 😋

پاسخ:
ما ک فلن قصد نداریم ولی ایشالا هروخ شد ی سالمش:دی

عزیزدلم .. انشاالله ♥

پسره :))

 

البته از من که خیلی چرخید، اول ترش بود بعد شیرین خیلی دوست داشتم. الانم کاملا خنثام :)

پاسخ:
بیا ارکیده هی کامنت کاری کردیم بچه نداشتم به نی نی تو کشید پسر شد:دی
من از بچگی عشق چیزای ترش بودم بعد یکی از نگرانیام اینه اگه ویار شیرینی جات کنم بعد دیگه چیزای ترش دوس نداشته باشم چی؟:دی
کی ایشالا نی نیت دنیا میاد؟♥

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.