نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۷ آذر ۹۸

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۲ ب.ظ

۱. برا مامان جون ماسک پیل آف زدم [هی میگف چروکامو اگه صاف میکنه بخر برام بزنم هی:دی] .. آبرسان و کرم دور چش زدم .. احساس خوشگلی میکرد کلی حسش بهتر بود [خانوما تو هر سنی ام که باشن از به خودشون رسیدن جوون میشن]

۲. انقدر خوابیدم که کل خستگیام ریخت بیرون .. برا خودم بودم

۳. اپلیکیشن drops زبان سوئدی ریختم [پولیه ولی روزی پنج دقیقه رایگانه .. کمه ولی خوبیش اینه حتما هرروز ادم انجام میده]

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۴)

خیلی ممنون به خاطر توضیحات کامل و وقتی که گذاشتید

لطف کردید⁦❤️⁩😉

 

پاسخ:
خواهش میکنم :)

امروز عصر وصل شدیم *_*

پاسخ:
اووو چق طول کشید پ .. بازگشت غرور افرینت ب دنیای اعتیاد اینترنتیو تبریک میگم:دی

۳.مرفه بی دردِ نت دار :|

پاسخ:
بابا نت خط وصل شد ک .. شما هنو قطعین؟:/

شما ماسک ذغال زدید؟

خوبه؟

چه مترکیش رو بخرم به نظرتون؟

پرسیدم اخه سه مدل داشت

 

پاسخ:
من قبلا یبار ماسک زغال خریده بودم خیلی تاثیر خاصی ازش ندیدم .. فان بود بیشتر
الا ماسک پیل آف [لایه بردار طور ولی نه ک خیلی قوی] میزنم وسط هفته اخر هفته ها ام بعد حموم اسکراب صدفی میزنم .. جفتشونم مارک L'dora ـن 
تو طول هفته ام صبا زیر کرم پودر یا ضد افتاب آبرسان لدورا میزنم ک پوستم اون حالت تازگی و رطوبتشو حفظ کنه .. شبا ام ک برمیگردم خونه یا با شیرپاک کن لدورا یا با face wash مارک derma safe صورتمو تمیز میکنم ک الودگی و کرم اینارو پاک کنم
شبا ام کرم دور چش همون لدورا 
کلا بخوای ب پوستت برسی باید ۲۴ ای بش برسی ک نتیجشو نشون بده .. ماسک خوبه بگیر ولی اول از همه بنظرم رو کرم روزانه ای ک استفاده میکنی تحقیق کن هم ضد افتابت اینا هم یچی مث ابرسان ک هر روز و هردیقه بتونی استفاده کنی [مرطوب کننده ها یکم چربن ممکنه جوش بزنی ولی ابرسان مث پرایمر زیر میکاپ میمونه .. من ازین ابرسان لدورا خیلی راضیم]

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.