نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

نکات مثبت هر روز

تا وقتی خدا هست امید هم هست

۲۲ اسفند ۹۸

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۵۴ ب.ظ

۱. کتاب بچه های عجیب و غریب یتیم خانه خانم پرگرین ۱ ـو شروع کردم که مال انتشارات پریان ـه [داستان جذابی داره که اون به کنار .. خود کتابش کلی برام جذابه! جنس کاغذش عکسایی که توش گذاشتن .. پاورقیای مرتبش .. کلا راضی بودم تا اینجا ازش]

۲. خدارو بی نهایت شکر بابت سلامتی که خدا بم داد [ امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء؟ ]

۳. خوراک لوبیای تند 

  • پشمآلِ پشمآلو

نظرات  (۴)

به تصوراتم ازش خیلی نزدیکه:) شخصیت اصلی کتابه هم اولین کراش زندگیم بود احتمالا:|

پاسخ:
اره راس میگی ادم بضی وقتا تصویر ذهنیش فرق میکنه:)
من کراش خاصی خیلی یادم نمیا از جوونیام .. جدیدا بیشتر کراش پیدا میکنم:))

کلا قشنگه:) علت کراشم شباهتش به آرتمیس فاول از مجموعه رمانای آرتمیس فاول هست:|

یه نوجوون خلافکار نابغه بود:)

پاسخ:
کتاباشو سرچ کردم بنظر چیز جالبی بود حتما فرصت کنم میخونم!
ولی خیلی شبیه این کارتونیش نیستاااا .. اون صورتش گرده این فاوله درازه:دی

ایسا باترفیلد:| از دوران کودکی روش کراش داشتم:)

پاسخ:
چشاش قشنگه :-؟

این کتابه فیلمشم جالبه:) البته نتونستم کامل ببینمش ولی رو یکی از بازیگراش یه کراش خفیفی دارم.---.

پاسخ:
اره شنیدم فیلمم داره .. گذاشتم کتابشو تموم کنم بعد ببینمش ولی هنو کتاب چارمش چاپ نشدهحالا حالاها فک کنم باس واسم :دی
کدوم بازیگرش؟:-؟

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.